~ngeeeeeeeeeeeeeeeeeee ^.^~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, August 20

lapan ogos dua ribu sepuluh~

Dah seminggu lebih hari konvokesyen aku..tp 1 entri pn aku x wat..ssguh pemalas ini perempuan..
Act bukanla pemalas cume ntahla mood mengarang 2 x ade..kan sng kalu ape yg kita nk ckap, nk luahkan dah tertaip automatik kat entri nie..xyah ssah2 nk menaip kan..tandanye teknologi blom semoden itu..keh2..
Act nk crita pasal hari konvo yg lepas..ok2 start dr awalla..aku dtg seminggu awal ke UKM nk amk jubah n tmankan abe pp sax..pham2la mamat kelate 2 kalu x de aku, keje x jalan..*oooohh tibe2 rse dri nie sgtla penting wat dy* :p then menyewa smggu kat zaba and sememangnya zaba ni kalu bab mencekik n cari duit bg jela kat dorang. Time2 konvo nie mulala sewa blik naik..1 hari rm10..kalu dlu mse student 1 ari dalam rm4.50 ajek..kirenye nek 2x gandala kan..xbek tau korang!! Nsbek time 2 aku da gaji n da pn berenti keje..so time 2 x la kisah sgt, besela poket tebal 2 xde tebal sgt tp mmg bab wit xjd salah satu benda yg memeningkan kepala aku.
Smgu dduk kolej ngan mid, wani, nisah n ayu? Wah mmg mcm2 ktorg wat..bergamba sakan ngan jubah, berjalan2 kat putrajaya, meronda2 spi umah abg mid..pegi pesta konvo..biasala driver ade..*utk pengetahuan smua, aku ke UKM bawak kreta tau!! Sila tabik spring skit!! :)* so dngn adenye kereta transport 2 da x jd msalah wat ktorg..nsbekla kwan2 aku ni mmg memahami, so same2la tong2 wit myak time tangki myak kosong..
Hari konvo??rse mcm kelam kabut skit..dngn sibuk nk bg abe baju kemeja dy n jubahnye sax *aku jgak yg jd volunteer gsokkan baju dy* dgn smua yg sibuk nk makeup n xde sorang pn dalam blik 2 yg tau makeup ngan proper..haishhhh..npknye kami perlu masuk kelas makeupla plak..nk setting2 baju lg, tdung..*goshhh..korang ingt korang nk msuk pertndingan gadis melayu ke?? :p* tp overall smuanye berjalan ngan lancar..rse ggup bila naik pentas ape lg berjalan time amk skrol 2..mmg saat xkan lupa spi mati..rse nk konvo lg sax!! Tp 2 smua xkan same ngan saat2 kte alaminye pertama kali kan..mmg sgt2 diakui, masa xleh diputar balik..jd kne hargai apa yg da lepas, apa yg dilakukan skarang dan apa yg bakal berlaku pada masa akan datang..
Lepas ni pn, da xde kesempatan nk jpe kwan2 lg..mungkin kalu ade antara ktorg yg nk mendrikan masjid..blehla berkumpul blik..tp 2 smua da x same kan..gosh!! aku rindu sgt time2 mmegang status as student UKM..xyah nk risau pasal kerja, pasal kahwin, cari wit..tp skrang?kne pk mcm mane nk dpatkan keje, nk cari wit..kalu xde wit, cmne nk bya ptptn?mcm mane nk sngkan mak ayh? Dan paling penting, mcm mane nk kahwin??hehehe..okla spi sni jela dlu yek..da pnt menaip...waktu berbuka pn da nk smpi, kne setting2 pggan mangkuk, cwan2..air, kuih2 kat atas meja 2..karang en pojie ngan cik enol mrah plak..kat sni ade bbrapa pics yg aku smpat upload..nk tgok lg??bkak my facebook jela k..salam..:)


wit my mom and my dad..syg dorang sgt2..sgt2!!

bdak itam muka berminyak posing2 sblum pg amk skrol..heh~

ngan my family n abe's family..hohoho..x harus ye ebu tau aku upload pic nie, t kne mrah :p

p/s: wish me luck!! moga dpt keje pat2..uhuk2~ dan salam ramadhan buat smua :)

No comments:

Post a Comment