~ngeeeeeeeeeeeeeeeeeee ^.^~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 4

aku kaku terpaku

tak tau nk ckap pe
sgt2 tension
berjumpa, kenal ngan org sebegitu
lepas ape yg dy wat slame nie kat aku
dy masih boleh tersenyum seolah2 xde ape2 yg berlaku
aku tau dalam hal mcm nie, nmpk sgt aku x bersikap professional.
tp nk buat cmne, aku x boleh
sgt2 x boleh berhadapan dgn org cm2..jujur aku da maafkan dy
atas ape yg dy da cakap2 pasal aku..hina aku
tp utk berlakon cm xde pape yg berlaku antara aku ngan dy
mmg sgt2 mustahil. aku x pndai nk berlakonla
bencila jumpe ngan org cmnie..
dy buat seolah2 aku yg jahat, aku yg bersalah
tp hakikatnye??x apela..aku doakan dy bahagia dan berjaya
mungkin rezeki dy dah berjaya dlu dari aku dan kwan2 yg len
tp x pe, mungkin Allah lbh sygkan dy n nk menguji org cm aku..
aku trima ape yg berlaku tp utk jd mcm dlu, lyan dy cm dlu
macm xde ape2 yg berlaku, aku x BOLEH wat!!

p/s: knapela aku cmnie.knapela aku jpe org mcm nie :(

No comments:

Post a Comment