~ngeeeeeeeeeeeeeeeeeee ^.^~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, March 26

cantikkan blog~

harini aku belaja cmne nk melukis dan mewarna menggunakan sai..
ini smua hasil pemerhatian terhadap tingkah laku adik aku yg sgt khusyuk ngadap bnd alah ni spi merah tlinga kne bebel ngan ebu..heee~

hasil?
ok..x npak ke..aku da header!!
wah sgt teruja..ihik2~
akhirnya blog aku da ade header..yg btol2 pye header ok! ngeeeee~ *oh snyum x abes lg nie* :)

harini jugak
aku nk buktikan pd dri aku sndri
wpun aku da mnx maaf, aku mengaku kesalahan aku smua
x bermakna aku kalah

yela kadg2 yg tua ni kne mengalah ngan budak2 ye x?
yg budak2 pn, muhasabah la dri tu..jgn duk sakan gelak plak..
xbaik sbb 1 ari nanti pasti aku akan gelakkan ko plak..hahahaha~
ok gelak dalam tangis..

da 24 tahun nie, hati kne tabah
x leh menangis..
mchik pesan..jgn lupa ALLAH tu sntiasa ade
1 ari nanti smuanya akan berbalas jua

dunia skarang blas dnia,
x dan da nk tgu akhirat nanti
skrang jgak pn ALLAH bg blasan
hrap dapat amik iktibar apa yg berlaku ye

jgn sibuk menegakkan benang yg bsah plak
bwak2 la bertaubat
ckup2 la ngan ape yg da jadi..
sorang mkhluk ALLAH kita aniaya, kita khianat
4 lg makhluk akan kianat kat kita..ingt tu..

sekian saje tazkirah tgah malam nie..hehehe~

p/s: ati sye menangis dalam tawa sbb sye sdg meredhakan ape yg berlaku
dan
saye berdoa
1 ari nanti ALLAH akan tjukkan jgak sape betul sape yg salah..

hrap2 saye sentiasa berada di sisi ALLAH, mkhluk hina yg sentiasa mengharapkan berkat dan lindungan-NYA. AMIN.

ni header saye yg baru..esok nk try wat lain plak..hehehe~

No comments:

Post a Comment