~ngeeeeeeeeeeeeeeeeeee ^.^~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, February 20

mcam x percaye
aku buat baik kat org
tp org still mengate..

bile dah jd mcm nie
baru nk terfkirkan nsihat abe
"jgn mudah baik dngan org, sbb t mudah dipergunakan..kne lebih hati2"
tp aku dgil
rse cm bodoh dan naif giler

lepas nie
aku akan lebih berhati2
jgn mudah menabur budi sbb bkan smua org tahu menghargai
aku manusia biase jugak
kdg2 buat kesilapan tnpa kite sedar
tp jgnla spi menjaja cite2 yg kurang enak kat org lain
kat kawan kite sndri pulak tu..ape pointnye? nk kntoikan dri sndri ke?

ape2 pun
aku mnx maaf kalu lepas ni xde ade budi yg aku nk taburkan kat korang
minta maaf kalu lepas nie aku berfkir 10 bahkan seribu kali sblum
aku ikhlas membantu korang
minta maaf sgt2 sbb lepas ni aku nak jd org yg lebih beware ngan org sekeliling..
harap maklum :)

p/s: agak lame x update sbb ade mslah peribadi.. :)

No comments:

Post a Comment