~ngeeeeeeeeeeeeeeeeeee ^.^~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, April 15

main-main aje kejenye

aku tertanya-tanya..
ape aku buat harini?
main-main aje kejenye~

tesis x d sentuh
note x dibace
ape aku buat??

ari isnin ade paper pb
paper undang2 keluarga Islam..
blaja asas perkahwinan
bkannya aku x blaja mase sek ag dulu
siap abes drjah khas...
kat Jhor, kalu kte blaja spi abes drjah khas
mmg bgus dak nie
tp aku?
bgus 2 bgus..tp da lupala
pasal dlam kelas aku main2..erk~


arghhh~
selagi tesis x siap
ari2 kepala aku serabut
pg toilet pk tesis
gsok gg, mand pn pk tesis
sdngkan nk tdo pn pk tesis
inikan tgah makan..
still lg boleh terpk tesis

ah tesis
bru siap bab 3..
bab 2?
lemahnye nk buat bile tgok rumusan kosa ilmu ngan analisis kritis
aku xreti mengkritik..
kalu kritik, ngumpat org aku pndai
ajk je mid 2, msti dy pn suke bile ade gosip2 pnas
tp ble ckap pasal tesis
dua2 rse nk pcah kpale..

mungkin aku ptut fokus
okeh~
fokus nk lengkapkan bab 2
esk dah boleh print bab 2, 3 ngan bab 4 sikit
bab 4 just nk tnjuk kat puan
emm kalu2 puan ade cdgn yg lg baik dari yg aku leh pk kan
kalu aku rjin mgu dpn aku target
dah boleh siap bab 4 ngan bab 5..

ah korang ade npk x aku sebut bab 1?
xde kan? kan2?
pasal bab 1 aku bru ade 5 page..heee~
bab 1..aku x suka!
sbb kne byak cri maklumat dan kne pk
nk kne goreng-goreng

wat pengetahuan smua..
aku xske memasak dan x pndai memasak
jd smtinye aku pn x pndai menggoreng >.<

emm spi sni ajela dlu
nnti aku bosan-bosan
aku mau mengarang lg
ah ni kira mengarang ke??

dah2..mau study
x study pn mau wat tesis
xpn tdo..
eeh xleh
mchik kate ptg2 x elok tdo
okeh..aku study skrang jgak!!

salam~ ^.^

No comments:

Post a Comment